Helyzetjelentés

2010.12.17. 01:00

Peking, 11.53 perc, -6 fok, hidegérzet -17 fok. Légszennyezettség alacsony, 69 pont. Persze, mert szibériai szél fúj. Hajóvontások találkozása tilos.

 

Az idő szép, a -6 fok elviselhető. Főleg, ha az ember egész hétvégén igazi gyömbér teát ivott. Saját kezűleg készítettem, jó, jó, tudom, könnyű itt, ahol fillérekbe kerül a gyömbérgyökér, de pontosan ezért ezt ki is akarom használni. Egy kb 5 cm-es darabot levágtam a gyökérről, megtisztítottam, és fél liternél kicsit több vízben nagyjából 10 percig forraltam. Miután lekapcsoltam a gázról, hagytam, hogy együtt hűljön le. Ezután a gyömbért kiveszem, nálam ez megy ilyenkor a kukába, persze tehetségesebb háziasszonyok még ebből gyömbéres sütit simán készíthetnek. De én nem vagyok ilyen tündér. A főzetemet mézzel és citrommal ízesítem, és máris iható ez az egészségbomba. A szervezet ellenálló képességét sokban fokozza, igazi védelem ilyenkor télen.

Aki kér, viszek gyömbérgyökeret, szóljatok. Ja, igen, a hagymateát is ajánlom!

A bejegyzés trackback címe:

https://pekingrol.blog.hu/api/trackback/id/tr32520969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása